Įgijusi pradinio ugdymo pedagogikos bakalauro laipsnį ir pedagogo kvalifikaciją bei priešmokyklinio ugdymo specializaciją.
Nuo 2016 m. nuolat gilina žinias pedagoginiuose, edukologiniuose seminaruose ir mokymuose. Vilniaus kolegijos organizuojamame seminarų cikle „Parental Involment in education-Insights from research and practical implications“ tobulino savo kvalifikaciją Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centro (LMNŠC) seminaruose „Gamtamokslinis ugdymas pradinėse klasėse“ ir įgijo tiriamųjų darbų taikymo ugdymo procese kompetenciją. Dalyvavo Lyderystės ekspertų grupės (LEG) EQ asmeninės ir tarpasmeninės lyderystės, grįžtamojo ryšio mokymuose.
Sėkmingai tobulėjo tarptautinėjė emocinių ir elgesio problemų prevencijos programoje ,,Zipio draugai" ir įgijo programos įgyvendinimui reikalingą kvalifikaciją. Dalyvavo mokymuose „Dramblys“ – gilino Emocinio intelekto ir socialinių emocinių kompetencijų ugdymą, naudojant Limbinio mokymo(si) metodiką.
2018 m. įsitraukė į Ugdymo plėtotės centro vykdomą projektą „Tęsk“, kurio tikslas - gerinti mokinių pasiekimus, skatinti veiksmingus pokyčius švietimo įstaigų veikloje.
2019 m. akredituota technologinės kūrybos mentorystės programoje „Technologijų vedliai“.
2019 m. tapo technologinio švietimo mokymų ir seminarų lektore Lietuvos miestų ir rajonų savivaldybių mokyklų mokytojams. Sėkmingų ugdymo projektų iniciatorė, vadovė bei dalyvė.
Siekdama asmeninio tobulėjimo bei platesnio profesijos pažinimo, skaitė pranešimus Lietuvos mokyklose, dalinosi gerąja patirtimi. Tobulino žinias seminaruose apie vaikų skaitymo skatinimo įgūdžių lavinimą, emocijų pažinimą kūrybinių metodų pagalba, mokėsi skaitmeninių pamokų ir mokymo(si) objektų kūrimo bei jų panaudojimo galimybių ugdymo procese.